Härlig sommarkväll



När jag kom hem från jobbet vid 19.30 så bytte jag om och stack ut på en joggingrunda vilket var otroligt skönt! En väldigt fördel med att sluta klockan 19 faktiskt, att man faktiskt hinner träna efteråt... Annars hinner man inte göra så mycket när man börjar 11, var ju typ bara att äta frukost och sen åka till jobbet!
Är riktigt nöjd just nu då jag efter några väldigt lata veckor bestämt mig för att sätta fart med träningen igen. Och nu har det blivit träning två dagar i rad, vilket känns riktigt skönt. Igår eftermiddag var jag ner till gymmet och körde 30 minuter på crosstrainern och 30 minúter gym. Och sen idag blev det ju som sagt en joggingrunda. Nu är det bara att fortsätta i samma spår :)

Efter träningen blev det lite kvällsmat bestående av mannagrynsgröt och leverpastejssmörgås. Supergott! :) Lite Yatzi blev det också med älsklingen när han kom hem från jobbet. :)




Nu blir det sängen så att jag är utvilad imorgon kväll då det vankas nattjobb! Men först på dagen blir det mys med Linda och hennes barn, vilket jag ser fram emot väldigt mycket! :)

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0