Jensens spareribbs...

.. är något jag är väldigt svag för! De är så himla goda och är såklart ett givet val när man äter på Jensens. Då kan ni ju gissa lyckan när jag upptäckte att man kan köpa dem på Ica Maxi, färdigmarinerade med jensens marinad och bara att stoppa in i ugnen! Supergoda! :)

Jobbade ju natten som var så halva dagen har spenderats med att sova, och sen åkte jag ner till gymmet för 45 minuter på crosstrainern. Känns så bra med träningen just nu att jag nästan skulle kunna träna varje dag. Känns iallafall kul att vara igång igen, och även om de sista 10 minuterna var väldigt jobbiga så kändes det ändå riktigt bra! Nu är hela kroppen helt slutkörd och musklerna är så trötta att de helst inte vill röra sig alls, vilket kanske är en kombination av nattjobb och träning, men känslan är rätt skön! :)

Ikväll har vi delat på en flaska vin, tittat på film och bara myst! Gäller att ta vara på våra lediga kvällar tillsammans. På lördag kväll funderar vi på att gå och se sista Harry Potter filmen! :)

Nej, ska återgå till älsklingen i soffan, blir nog att sova rätt tidigt idag, då en jobbhelg väntar oss båda två :)

Vad har ni för planer för helgen?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0