Vardagen fortsätter

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men beror mycket på att det inte händer så mycket i mitt liv just nu. De allra flesta dagarna består av jobb, och när jag inte är på jobbet är jag ofta så trött så att jag knappt orkar göra det som måste göras hemma. Så någon energi till andra saker finns sällan kvar. Som tur är så tycker jag fortfarande att det är väldigt roligt att vara på jobbet, så då går det ju an :) Men känner att två veckor semester i höst är ett måste för att jag ska orka fram till nästa sommar, och DÅ ska jag ha 4 veckor semester :)

Idag var jag och älsklingen ner till stan efter jobbet för att inhandla lite presenter, är en massa folk som fyller år nu i juni, så var dags att inhandla lite presenter, har en kvar, men den tänkte jag fixa nästa vecka :) Passade även på att äta en glass i solen som kom fram på eftermiddagen




Har förresten en jätterolig sak att berätta. Igår em, 14.22 rättare sagt så fick jag en kusin till. En liten pojke som ska heta Sixten. Idag när jag jobbade så smet jag upp till BB för att titta på det lilla underverket, supersöt var han! Egentligen får ju bara pappa och syskon komma och hälsa på, men vissa fördelar ska man väl ha av att vara sjukhuspersonal :)

Imorgon blir det fullt ös hela dagen! På fm blir det en sväng ut till Linda och hennes familj. Var ett tag sen vi sågs nu, så det ser jag mycket fram emot. Sen på em/kvällen så blir det jobb, men sen är jag faktiskt ledig i två dagar, eller ja, fram till lördagkväll klockan 20. Men det ska bli riktigt skönt! På fredag är även Simon ledig, så då blir det mys med honom hela dagen! :)

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan det är dags för sängen. Hoppas på sol imorgon! :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0