Grillning

Nyss hemkommen från en kväll ute i Näshulta. Blev grillning, en öl i solen, och lite bus med småkusinerna! Har äntligen lyckats vinna även Elviras förtroende. När vi sågs i mars fick jag knappt titta på henne, men efter att nu ha träffats 2 dagar i rad så busade vi en massa och när de skulle gå hem så fick jag en puss o kram :)

Innan vi åkte tillbaka in mot stan så åkte vi ner till sjön för ett dopp. Eller ja, de andra badade medans jag vaktade King upp på land :) Hade inga badkläder med mig, plus att jag inte var så sugen på att bada.. :P

Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem, och sen blir det snart sängen. Man blir så trött av värmen, men jag klagar absolut inte, älskar denna värme :) Ska försöka ta mig upp vid 8-tiden imorgon för att springa en sväng.. Väntar man för länge så kommer det att bli alldeles för varmt. :P Sen på eftermiddagen så blir det jobb, så skulle gärna vilja hinna steka i solen nån timme också.. Tyvärr så börjar jag redan 12.30 eftersom det är onsdag, så det gäller att vara lite effektiv för att hinna med allt man vill hinna.
Sen på torsdag jobbar jag dag, och sen på kvällen blir det AW :) Ser mycket fram emot det :)

Saknar mina vänner i Örebro! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0