SEMESTER

Förlåt för dålig uppdatering på sistone, har haft så mycket i huvudet så har inte blivit av att jag satt mig och skrivit nåt inlägg. Har inte gjort så mycket annat än att jobba iof, så har inte funnits så mycket att skriva om. Jo, förresten så var jag på skolavslutning i Ärla i fredags! Lindas son Albin slutade första klass, och det var jättemysgit att vara påmed. Först lyssnade vi på när alla duktiga barn sjöng, och sen fikade vi på en filt på gräsmattan.

Igår eftermiddag klockan 14.30 så trodde jag att jag gick på semester, men så blev det inte riktigt. Blev inringd för att jobba natt, så min semester började istället klockan 5 imorse. Startade den med att sova några timmar, fram till 11, sen blev det att packa ihop det sista inför semestern :)
Nu befinner vi oss på Skara sommarlands camping i en stuga, och de två följande dagarna ska spenderas inne på sommarland :)
Ikväll har vi grillat, druckit ett par öl och spelat minigolf. En helt fantastisk början på semestern, det här kommer bli en toppen ecka, det är jag helt säker på! Det blir ju vad man gör det till så ;)

Nu ska vi ta och spela lite kort innan det är dags att sova, känner mig lite halv sliten. Gick ju upp halv 6 igår morse, och var vaken ända till imorse vid 6, och har sedan bara sovit 5 timmar, plus nån kvart i bilen.. så inte så konstigt att man är lite trött kanske :P








Ha det så bra!

Kram

Kommentarer
Postat av: Måna



Åååååååååååååå.....

vilken mysig liten stuga !

Det ser avkopplande ut =) Vem vann golfen ?? =)

Hör av er när ni närmar er oss ! =)

Ha´d bäst !

kramar

2011-06-13 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0