Frånvaro

Ber om ursäkt för dessa dagars frånvaro. Har legat däckad i magsjuka sen natten till söndag, så har inte orkat uppdatera alls, men nu är jag på bättringsvägen så nu kanske det kan bli lite ordning igen. Blir hemma från jobbet till på fredag, vilket faktiskt känns rätt bra då jag fortfarande känner mig rätt sänkt. Trots att jag nog idag fått i mig mera mat än vad jag fått i mig på de tre dagarna innan, sammanlagt.  Men kanske inte är så konstigt att man ligger lite back :P

Jag är iallafall glad att jag inte blev sjuk i lördags då jag och mamma spenderade dagen i Stockholm. Vi gjorde ett besök på Stockholm City Scrap, som är en stor scrap booking mässa, vilket var jätteroligt. Vi var inte med som deltagare utan var bara där och shoppade, men nästa år så ska vi försöka vara med :) Har dock inte haft någon ork att pyssla något under de första dagarna, men idag har jag suttit några timmar... och skulle kunna tänka mig att det blir några timmar imorgon också :) Har även tänkt att jag ska rensa och fixa ordning bland alla mina saker, så därför flyttade jag ut en massa saker till köksbordet och satt där nu, så att det ska bli lättare att kunna få ordning :)



Nu blir det film i soffan, alla krafter tog slut :P

Vad har ni haft för er i veckan??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0