Ledig dag

När man jobbar heltid så uppskattar man verkligen de lediga dagarna, för de är inte så många! Hade tänkt att jag skulle sova ut ordentligt idag, men blev väckt av Simon vid 8 då han kom och la sig... Han hade tusen frågor han ville ha svar på och sen var jag klarvaken :P Lyckades vid 9-tiden äntligen somna om igen och sova till 10 då jag pallrade mig upp :)

Har idag tagit säsongens första cykeltur. Åkte ner till stan för att gymma, men måste säga att jag längtar tills de har sopat gatorna, för det är så jobbigt att cykla med all denna grus på gatorna. Och på sina ställen ligger det även is kvar, så helt enkelt var det inte, men det var ändå härlígt att kunna cykla igen.. Går ju så fort att ta sig fram då =)
Efter gymmet blev det en liten sväng på stan, ville ha en väska som jag kan ha träningskläder i, en som inte är alltför stor. Och förengångs skull hittade jag precis det jag letade efter. Har även hittat min nya favoritaffär, village. Har varit inne i den flera gånger förrut, och de har ju så mycket fina saker. Och nu när vi flyttat så känns det befogat att köpa en massa nytt. Köpte inte så mycket idag, men jag lovar att det blir fler besök där :)

Nu ska jag snart äta middag och se lite film med hjärtat, innan han ska åka till sjukhuset för fjärde jobbnatten. Och sen imorgon och på lördag natt ska ju jag jobba, så har inte fått sova ihop på hela veckan... känns lite tomt  :(

Här är bilder på dagens inköp:


Träningsväska



Dagens inköp på Village :)


Kram


Kommentarer
Postat av: Sgbgoes

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-05-27 @ 11:19:49
URL: http://sgbgoes.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0