Supertrött

Oj vilken dag, var nog den värsta hitills på jobbet. Det bara vällde in patienter och det var inga roliga listor att lämna över till kvällspersonalen. Men vi hade iallafall jobbat på så bra vi kunde, det största problemet var att det inte fanns några platser på sjukhuset, så patienterna blev liksom kvar nere hos oss... Hoppas att det inte fortsatte i samma tempo utan lugnade ner sig framåt kvällen, men det är ju måndag så chansen är ju inte så stor...

Tog mig iallafall iväg ner till gymmet efter jobbet, vilket jag känner mig väldigt stolt över efter denna dag. Träningen gick väldigt bra, med först 30 minuter på crosstrainern, och sen 25 minuter gym, så känner mig väldigt nöjd! Dock var det tydligen inte så uppskattat av min kropp, då den nu har gett mig en fruktansvärd huvudvärk... Har tagit en ipren och sovit en stund i soffan så jag hoppas att den ska släppa snart. Vore ju trevligt om jag orkade vara vaken tills Simon kommer hem. :)

Till middag så blev det en god och nyttig sallad. :)



Ska återvända till soffan, känner att det inte finns ork till så mycket annat, men ska ta och hänga upp tvätten först så blir älsklingen glad =)

Imorgon blir det ett kvällspass, vilket innebär sovmorgon, och det ska bli alldeles underbart! :)

Hoppas att ni haft en trevlig måndag :)

Kram 

 

Kommentarer
Postat av: måna



Arbete på en akutavd. måste innebära teamwork..dvs...alla gör så gott de kan så länge de kan! När arbetstiden är över ...då är den slut..oavsett hur många eller inte det finns kvar på

avd !Därefter blir det nästa arbetspass problem att göra det bästa av situationen. Ett motionspass efteråt rensar säkert skallen bra =)...och sen´ett mål mat på det =)

En kram och Sov så gott =)

2011-03-21 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0