Trist väder

Vad fort man vänjer sig vid fint väder, vid att solen skiner. Idag har vi haft regn och riktigt grått väder, vilket gör att jag automatiskt kände mig lite mindre glad och pigg. Men det är väl för att kroppen är så trött på vintern och på mörkret att den nu bara gillar sol :) Jag håller alla mina tummar att solen skiner igen imorgon, för då är jag ledig, och min lediga dag skulle ju kännas mycket härligare med lite sol :)

Imorgon har jag planerat in en tur ner till gymmet, har nu helt friskförklarat mig själv och nu är det verkligen dags att sätta fart med träningen. Försökte boka in ett spinningpass, men de flesta var fulla, så bokade in ett till nästa onsdag, så får bli gymmet fram till dess :)

Simon blev vid 19-tiden inringd för att jobba natt, så nu sitter jag här ensam igen... Satte precis på te och pratar lite med Jess... tänkte att jag skulle pyssla en stund innan det är dags för sängen, för just nu är jag inte det minsta trött. ;)

Har inga bilder att bjuda på idag heller, men ska försöka fixa några tills imorgon...

Vad har ni haft för er idag! Nåt roligt att berätta?

Kram


Kommentarer
Postat av: Claire

jäkla träning!! den tar upp så mycket tid för mig så jag hinner inte med den. haha

Varit dålig denna vecka och inte gått på några pass alls. tagit 2 långpromenader från jobbet och hem men inte mer än så.

Pyssla lite åt mig oxå för jag hinner aldrig.

Puss och kram =)

2011-03-09 @ 23:17:09
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0