Välkommen hem till oss, del 2

Nu har de nya sakerna kommit på plats och även det mesta av de saker vi hade med oss från Örebro har också blivit uppackade... finns ju fortfarande en hel del vi vill fixa till, men tänkte iallafall att ni skulle få se hur det ser ut nu :)


mitt rum, köpte lampan och mattan på IKEA



Simons rum


Vardagsrummet



Hallen, köpte byrån och galgarna på IKEA


Köket, köpte den svarta hyllan på IKEA


Köpte även en del småsaker som en vattenkanna, sänglampor, torkställ, pappersamlare, rullgardin... och säkert nåt mera :)



Idag var det ju även dags att göra en ny vägning och mätning då det gått två veckor sen starten. Dagens mått var:

vikt: 61.7kg
lår: 56cm
mage: 83cm
rumpa: 96cm

Tyvärr så blev ju detta ingen vidare rolig mätning då jag gått upp lite i vikt, och alla mått har ökat med nån cm. Men det finns ju bara en anledning till detta, och det är att knappt tränat nånting alls, blev 2 skidpass förra veckan, och ett gympass denna vecka, men det är också allt.. Förra veckan var jag mest lat, men denna vecka har jag ju varit sjuk, så inte den bästa starten. Båda helgerna har också varit riktiga frossningshelger. Förra helgen var Mathilda och Fabian och det blev både onyttig mat och en hel del godis. Och denna helg har jag ju som sagt varit sjuk, så det har blivit både pizza (visserligen hemmagjord, men ändå), läsk och godis. Så resultatet är ju inte förvånande om man tänker efter.
Nu längtar jag efter att bli frisk så att jag kan utnyttja mitt träningskort, längtar verkligen efter att få träna :)

Nu blir det snart lite mat och en film i soffan, och sen blir det att sova tidigt så att jag mår bättre imorgon, för vill verkligen kunna jobba imorgon :)

Vad har ni haft för er i helgen?

kram

Kommentarer
Postat av: Wilhelmadele

many thanks for your dedications to this world

2011-05-05 @ 08:09:43
URL: http://wilhelmadele.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0