Blogg från mobilen

Ja, här kommer det första inlägget från mobilen :) de har idag äntligen släppt en app från blogg.se, har länge saknat det eftersom det gör det lättare att blogga med bilder man tagit med mobilen... Dock tar det ju mycket längre tid att skriva, så kommer nog inte bli så långa inlägg från mobilen, då är datorn bättre :)

Idag har jag varit på utbildning hela dagen, fick lära oss om katastroflägen, så var mycket intressanta saker. Dock är det väldigt segt att sitta stilla och bara lyssna en hel dag, man blir helt trött i huvudet. :p

Ikväll blir det slappande i soffan, nåt annat orkar jag inte...
Imorgon är det kvällsjobb som gäller, sen har jag tagit på mig ett kvalpass på lördag dag :)

Simon håller på med maten nu, blir raggmunk :)

Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Måna



Det blir segt att sitta still, när man är van att vara på språng..även om det är spännande.

Det ser bra ut på fotot iaf...att få bli lite

servad med kvällsmat =) vilken tur att han vill o vågar ta för sig i köket! Han är faktiskt riktigt bra att ha där ! =)

kramar till er

2011-09-30 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0