Grillfest/Inflyttningsfest

Nu är jobbet slut för denna vecka, vakade av efter min tredje natt imorse. Var en hektisk natt och den mest framträdande käslan när jag gick hem imorse var hunger. Blev inte så mycket ätande under natten, så var riktigt hungrig när jag kom hem :P
Nu har jag sovit några timmar och känner mig faktiskt relativt pigg. Ska precis äta lite lunch och sen blir det att förbereda sig för grillfest i Torshälla. Ska bli riktigt trevligt, hoppas bara att jag håller mig pigg :)

Imorgon ska jag njuta av en helt ledig dag, Simon ska jobba kväll, men själv är jag helt ledig! Funderar på att baka lite bullar, eller nåt liknande.. :)

Kan inte fatta att vi redan är inne i september, nu känns det som att sommaren är över på riktigt. September är ju en höstmånad, iallafall så tycker jag det. Så Barcelona resan kommer ganska lägligt känner jag, hela min kropp längtar efter lite sol och värme. Har knappt hunnit med att njuta av solen alls under sommaren. Men om jag bara får några vackra varma dagar i spanien så kan jag glatt acceptera att det är höst när jag sen kommer tillbaka. För det finns en viss charm med hösten också, som vackra färger, tända ljus, myskvällar i soffan. :)

Nej, dags att inta lunchen och sen måste jag välja kläder inför kvällen :)

Vad har ni för planer för kvällen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0