Örebro

Är nu inne på min tredje lediga dag. Måste erkänna att jag gillar det här med att vara ledig :)

I måndags kväll så var Simon på fotboll och såg när ÖSK mötte AIK. Tyvärr så förlorade dem, men tror att Simon var rätt nöjd iallafall, var rätt länge sen han var på en match :) Jag var inte så sugen på att stå ute och frysa i nästan 2 timmar, så stannade hemma hos Simons mamma och tillbringade kvällen i soffan framför tvn :)

Igår var det kvalitetstid för hela slanten. Började med en ordentlig sovmorgon och några timmars slappande innan det bar iväg upp till brickebacken för att hämta upp Mathilda och Fabian och vi styrde bilen mot Marieberg. Där handlade vi en tidig födelsedagspresent till Fabian (han fyller år om några veckor), åt på mcdonalds och köpte godis. Efter Marieberg så åkte vi hem till dem och spelade memory en stund innan jag tog bussen ner till stan för middag med Claire. Var som vanligt jättemysigt att träffa henne, dagar som denna ångrar jag att jag flyttat från stan.
Efter middagen åkte jag tillbaka till mathilda för att spendera kvällen tillsammans med henne och en film :)

Idag har vi en så länge inte hunnit med så mycket än. Har dock varit iväg till Karslundsspåret och sprungit 6.2 km, vilket jag är väldigt nöjd med. Var länge sen jag sprang 6 km helt utan att gå, kanske börjar ta mig tillbaka till lite av min gamla kondition :)
Nu har vi precis ätit lunch, Simon duschar och jag hamnade här. Så fort vi är färdiga så blir det en tur till stadium outlet och sen en sväng på stan. Ikväll blir det middag tillsammans med Måna och H-I innan vi åker tillbaka till Eskilstuna :)

Lägger upp ett par bilder från gårdagen:

Kul på Marieberg :)


Mathilda och Fabian har skaffat katt :)


Kvällsfika :)


Nu ska vi ge oss iväg!

Skriver mer ikväll :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0