Slut på semestern!

Men jag är inte speciellt ledsen över det, utan snarare rätt glad! Ser mycket fram emot att jobba igen, så känns bara roligt! Klart att det har varit väldigt skönt att vara ledig, men nu när jag känner mig utvilad skulle jag snart bli väldigt rastlös att bara gå hemma! :P
Och första veckan börjar lugnt, jobbar kväll idag och dag imorgon. Sen på torsdag så blir det utbildning hela dagen och sen avslutar jag jobbveckan med en fredagskväll. Nästa vecka är jag tillbaka på allvar då det vankas en 6 dagars vecka :P

Igår var jag trött hela dagen och funderade ett tag på om jag skulle hoppa över spinningen, men som tur var så masade jag mig iväg och tur var väl det! För bara efter några minuter på spinningcykeln var jag full av energi igen, var en riktigt härlig känsla att köra slut på kroppen. När jag kom hem så var jag helt slut, men då på ett skönt sätt, så är så nöjd att jag tog mig i kragen och tog mig iväg. Blev så pepp att jag bokat ett nytt spinningpass tills imorgon :) Känner att jag är på G med träningen igen nu och det känns bra!

Nu ska jag ta och äta lite lunch innan det bär iväg till jobbet. Hoppas på en skapligt lugn kväll då jag är lite rädd att jag kommit ur rutinerna... känns som att jag inte jobbat på flera månader, men det kanske är ett tecken på att jag verkligen kopplat av :)

Har inga roliga bilder att bjuda på idag så lägger in en från semestern :)



Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0