Fikaträff och träning

Har varit en härlig dag med fint väder. Förmiddagen tillbringades hemma i soffan, tog även reda på en massa tvätt som jag tvättade igår.
 
Strax före 12 gick jag ner till Eskilsparken för en fikaträff med mammagänget, härligt att kunna vara ute för en gångs skull. =)
Efter fikan så åkte jag och Simon iväg till Elgiganten och köpte en frys. Är bara en halv kyl och en halv frys i våran lägenhet, och då får man inte in mycket alls, går knappt att storhandla, så då köpte vi en fristående frys så att vi har 2. Kan vara bra att ha nu när det ska bakas inför bröllop och dop! Tänkte även försöka mig på att baka lite bröd nu när man ändå går hemma!
 
Dagen avslutades med det första träningspasset sedan Emil kom till världen. Blev ett spinningpass nere på friskis och det var riktigt härligt att vara igång igen. Tyvärr är det ju nästan inga spinningpass nu på sommaren, men snart är det höst och då är det väl spinning som vanligt igen =) Och nästa vecka hoppas jag kunna komma igång och springa igen, ska bli underbart! Kändes dock lite konstigt att vara borta från Emil, men är väl lika bra att jag vänjer mig inför helgen i augusti då jag ska vara borta mer än ett dygn =/. Emil ska dock vara med Simon, så blir nog nyttigt både för mig, Simon och Emil. =)
 
Nu ska jag ta och spela lite på mobilen innan det är dags att sova!
 
Simon ska jobba dag imorgon, jag och Emil har inga planer så får se vad dagen har att bjuda på! =)
 
Trevlig kväll och god natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0