Möhippa!

Är nu hemma igen efter en riktigt härlig möhippa i Stockholm. Enligt mig var den alldeles perfekt.
 
När jag var i Örebro i måndags fick jag med mig ett paket hem som jag skulle öppna på fredag kväll, i det skulle jag få instruktioner om vad som skulle hända på lördagen. I paketet fanns utstyrseln jag skulle ha på mig, lite nödproviant och en tågbiljett till Stockholm. Jag var tvungen att under hela resan ha på mig utstyrseln och sen skulle de andra möta upp mig på centralstationen =)
Dagen fortsatte sedan med bla champagnefrukost, 7-kamp på Gröna Lund och fin middag på restaurang. Och det viktigaste av allt var att jag var omgiven att mina bästa tjejer! <3 Lägger upp några bilder från dagen =)
 
Redo för dagen!
 
Sitter vid vattnet och dricker champagne
 
Påväg mot Gröna Lund
 
Middagen på kvällen, mina finaste tjejer! <3<3
 
 
Har varit en helt underbar helg!!! Nu är jag dock glad att vara hemma hos min Emil igen, kändes lite konstigt att vara borta utan honom, även om det var rätt skönt också, på ett sätt.
 
Nu blir det mys i soffan med mina grabbar, och imorgon blir det återigen en resa till Stockholm. Denna gång tillsammans med Emil, vi ska åka och hälsa på Lillemor och lilla Liv! Ser mycket fram emot detta! =)
 
Hoppas att ni haft en härlig helg!!
 
KRAM
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0