Örebrotrip

Idag har jag och Emil spenderat dagen i Örebro. Åkte imorse vid 9, var framme i Örebro vid 10 och första besöket var hos Emils farmor. Efter att ha varit där en stund var hon tvungen att åka till jobbet och jag och Emil åkte vidare för att äta lunch hemma hos Emils farfar. =) 
Efter god mat och en massa prat åkte jag vid 15-tiden vidare för att spendera eftermiddagen och kvällen med min underbaraste Claire! Och precis som vanligt gick tiden superfort, vi ses alldeles för sällan =/ . Blev som väntat en hel del prat om bröllopet =)
 
Fick även en present av Claire, en jättefin liten ängel att hänga i halsbandet eller på armbandet! Tack finaste du!! <3
 
 
Kvällen avslutades med middag på Jensens innan jag och Emil styrde bilen tillbaka mot Örebro... Emil somnade i bilen och har sovit sen dess, och nu ska även jag och min stora älskling sova snart!
 
Imorgon förmiddag vankas 3-månaders besök på BVC. Shit, våran lille plutt är redan 3 månader (på onsdag), tiden har gått så galet fort! Älskar honom mer än något annat! <3
 
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Måna


Tack snälla du för besöket ! =)
En dos av <3 Emil och dig <3 gjorde min dag !!
Jag fick en likadan ängel förra veckan...de är jättesöta !!
kramar till er

2012-08-20 @ 22:58:19
Postat av: Claire

Kärlek!! =)

2012-08-23 @ 00:28:02
URL: http://Clairee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0