OS-silver, svensexa och söndagsmys

Jaha, söndagskväll nu då, veckorna går så sjukt fort. Helgen har varit skapligt lugn, iallafall för min del. Igår var jag och Emil på 25-års kalas hos min kusin i Malmköping. Blev bjudna på middag och tårta och vi var inte hemma fören vid 21 och Emil somnade i bilen på vägen hem så var bara att lyfta över honom i sängen när vi kom hem. Hade varit så smart så jag hade med mig en pyjamas så jag bytte på honom redan innan vi åkte hem.
 
Simon har varit ledig i helgen men han blev igår vid lunchtid bortrövad på svensexa... Jag visste ju såklart om det, men han blev jätteöverraskad! Jättekul att se hans min när Fredrik och John ringde på dörren =)
 
Idag på förmiddagen så var jag och Emil ute och gick 5.5km och på eftermiddagen så har vi haft ett kort besök av Emils mormor och morfar. De var ner för att kolla på lokalen inför bröllopet, pappa ville gärna se den så att han har full koll då det är dom som är ansvariga för maten. Börjar bli lite smånervös inför bröllopet, mest för alla förberedelser,allt som ska fixas =P
 
Simon kom hem för ett par timmar sen (en aningen sliten =p) och vi har precis ätit pizza. =) Nu blir det lite mys i soffan med lite godis innan det är dags att sova. Är ganska slut så blir sängdags tidigt.
 
Har inga planer alls för dagen imorgon, så får se vad vi hittar på, på kvällen ska vi hem till mormor och äta middag. På tisdag blir det fika med mammagruppen, ska bli jätteroligt då det verkar som att vi blir jättemånga =)
onsdag ska jag och Emil åka till Ullared tillsammans med Siv, Linnea och Helena, ser fram emot det då jag bara varit där en gång, och det är typ 15 år sen. Blir nog en hel del bebissaker och bebiskläder inhandlade =)
fredag blir det fika hemma hos en kollega.
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
 
KRAM
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0