Snart är det dags

Ja, nu är det snart bara ett dygn kvar tills dagen som jag med skräckblandad förtjusning sett fram emot länge. En del av tycker att det ska bli jättekul, eller nej, egentligen tycker hela jag att det ska bli jätteroligt. Men eftersom helgens aktivitet samtidigt betyder att jag ska vara ifrån Emil så är det inte enbart glada känslor inombords.
På lördag är det dags för möhippa, och anledningen till att jag vet om det är ju för att jag ammar Emil och behöver kunna planera... vet ju dock ingenting om planerna, mer än att jag ska iväg lördag morgon och kommer hem skapligt på söndagen =)
Det ska bli roligt att komma iväg och göra något på egen hand, att vara Cecilia igen, och inte bara vara mamma. Och jag vet ju att Simon och Emil kommer att klara sig utmärkt hemma själva. Att det rent av är nyytigt för oss alla 3 att jag åker bort en liten sväng, framförallt för mig! Ändå så har jag en liten klump i magen, och den är där mest för att jag är rädd för att jag inte ska kunna slappna av och ha roligt för att jag saknar Emil. Men jag tror att när jag väl kommer iväg så kommer jag ha jätteroligt. Jag vet ju att Emil har det bra med Simon, och att det bara är ett dygn. På söndag får jag mysa gärnet med honom igen. Tiden kommer gå så fort, är liksom mest tiden innan som går långsamt, då jag hinner fundera för mycket.
För trots att jag ska vara borta från min älskling så ser jag fram emot att få tillbringa en helg tillsammans med mina fina vänner! <3
 
Jag la Emil för över en timme sedan, men var nyss inne i sovrummet för att hämta nåt och fick då syn på att han fortfarande ligger vaken. Han säger ingenting utan ligger bara och tittar sig omkring. Hörde honom för en stund sen då låg han och "snackade", men sen blev det tyst och trodde då att han somnat. Men han kanske har sovit ett tag men vaknat en liten stund precis när jag tittade in :) Jaja, sålänge han är nöjd så gör det ju inte så mycket att han är vaken =)
 
Snart slutar Simon, får se om jag orkar hålla mig vaken tills han kommer hem. Vore ju trevligt att ses en liten stund iallafall. Imorgon jobbar han till 16, och sen på kvällen så ska han hem till en arbetskamrat på fest. Sen i helgen är ju jag borta...
 
Nej, ska ta nåt att äta, är sugen på nåt konstant de sista dagarna... är skitdrygt!
 
Natti!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Claire

Jag lääääängtar =D

2012-08-23 @ 23:19:12
URL: http://Clairee.blogg.se
Postat av: Anonym

Det kommer gå så bra!!! <3

2012-08-24 @ 09:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0