Stolt mamma

Har idag tillbringat dagen i Stockholm tillsammans med Lillemor och hennes söta dotter Liv. Har varit en riktigt mysig dag och både jag och Emil var glada och nöjda när vi åkte tåget hem. Emil var vaken hela tåg och bussresan hem, så väl hemma så blev det bara torr blöja och lite mat och sen tvärdäckade han. Hela tågresan satt han och "snackade", skrattade och "flirtade" med kvinnan som satt brevid oss, redan en liten charmör min son. =)
 
Är idag en väldigt stolt mamma då han vände sig från mage till rygg för första gången. Min duktiga kille!! =)
 
Nu sitter jag och väntar på att Simon ska komma hem från jobbet, han borde komma när som helst.
 
Imorgon blir det lite tårtbak på förmiddagen och sen blir det lunch med Linda på stan.
 
Hoppas att ni haft en härlig dag!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0