Ullared

Igår var jag och Emil till Ullared tillsammans med Siv, Linnea och Helena. I tisdags kväll hämtade Helena upp mig och Emil och vi åkte till Malmköping för att sova hemma hos Siv och Linnea. Klockan 4 nästa morgon packade vi in oss allihop i bilen och påbörjade resan söderut. Med ett par stopp på vägen för frukost och för matning av lillpojken så var vi slutligen framme och kunde vid halv 10 börja shoppa. =) Jag tog det ganska lugnt och shoppade inte alltför mycket, och det beror inte på att det inte fanns saker att handla, utan för att vi inte har så mycket pengar att shoppa upp just nu, pengarna behövs till bröllopet. =)
Vid 14-tiden hade vi shoppat klart inne på ullared och det vankades lite lunch till 4 utsvultna tjejer, dock vi vänta minst 45 min på maten, kändes som en hel evighet.
Efter maten kollade vi in några av de andra butikerna runt gekås, och vid 17 var vi tillslut påväg hemåt igen. Var en betydligt tystare hemresa då vi allihopa var rätt trötta. Blev ett stopp utanför Linköping där det blev glasspaus.
Jag och Emil blev avsläppta hemma av Helena strax vid 22.30. Blev en lååång dag, men den var riktigt riktigt lyckad. Mycket skratt blev det och en hel del roliga grejer fick vi med oss hem. Emil var en riktig ängel hela dagen, var knappt ledsen något alls och sov hela bilresorna. Tydligen var dagen rätt energikrövande för honom ändå med alla nya intryck och han sov även hela natten utan problem. Mammas duktiga kille!! 
 
Simon och Albin spenderade gårdagskvällen i Stockholm med att se Sverige-Brasilien på råsunda. Albin fick biljetten av oss i födelsedagspresent, och han var riktigt nöjd med kvällen. Även de kom hem mitt i natten, så Albin fick sova över hos oss.
På förmiddagen skjussade vi hem Albin och stannade ett par timmar för att umgås med Linda och barnen! Lika trevligt som vanligt.
 
Väl hemma igen har vi inte gjort speciellt mycket, jag är rätt slut sedan gårdagen och har nog gått på halvfart hela dagen =P
 
Just nu håller Simon på att flytta på en hylla i köket då vi imorgon får våran nya frys. =) På eftermiddagen imorgon så blir det en ny fika med mammagruppen, förhoppningsvis så är det lika fint väder imorgon som idag så att vi kan vara utomhus! =)
 
Lägger in några bilder på det jag handlade igår, allt är inte med på bild, men fotade det roligaste iallafall. Blev även en del förbrukningsprodukter inköpta, men det känns ju inte så intressant =)
 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0