Härliga söndag

Sista dagen på veckan påbörjades med en sovmorgon och jag har nu intagit lite frukost i soffan! :)
Ska strax ta och klä på mig och ge mig ut på en promenad i det härliga, soliga vädret! Måste ju passa på att njuta av solen eftersom jag sedan ska tillbringa kvällen på jobbet! Är riktigt roligt att vara tillbaka på jobbet igen, och känner mig rätt pigg just nu, så då är det så roligt att jobba. Inser hela tiden hur mycket jag älskar mitt jobb! Och hur mycket jag kommer att sakna mitt jobb när jag ska vara hemma. Även om jag såklart ser fram tiden hemma med våran lille också :) ska bli ett jätteroligt, spännande äventyr! längtar så mycket efter bebisen! Vill att det ska vara sommar nu!

Nej, dags att sätta lite fart så att jag hinner med promenaden innan jobbet! :)

Ha en trevlig söndag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Claire

ååååh jag längtar också efter bebisen!! Men mest för att jag kommer kunna träffa dig lite oftare då ;) hehe

2012-02-29 @ 04:41:06
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0