Bilder

Ja, det gick ju alldeles utmärkt att blogga från datorn nu, så nu kanske det kan bli lite tätare uppdateringar... Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra med det här att lägga upp bilder på Emil.. En del av mig gillar inte riktigt tanken att lägga upp bilder på mitt hjärta på internet, men samtidigt så är det ju så att om jag ska blogga så kommer det ju mycket handla om min vardag tillsammans med Emil,och då är det ju roligt att dela med sig av bilder, men vi har inte bestämt oss än...
 
Tänkte iallafall lägga upp ett par bilder som Simon tog under parken zoo besöket förra veckan. =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Måna

Såååå roligt att läsa =) Ni har en fin tid därute, verkar det som !
Vilka maffiga kattdjur....var de osams ??

Ha´en underbar tid <3 <3 <3 .....tills vi ses ! =)

2012-06-28 @ 00:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0