Nattvak

Natten inatt var inge vidare, då Emil bara sov max 1.5 timme åt gången under natten. Är ju bortskämd med att han sover så bra, så de nätterna då han inte gör det så blir man ju helt förstörd. Som tur är så har jag valt världens bästa pappa till mitt barn, så han gick upp vid halv 8 med Emil och jag fick sova till 9.45... blev dock väckt en gång för matning =)
Så är ändå skapligt pigg idag, trots natten. Sen är Emil rätt trött idag också, och har sovit ganska mycket. Han har dock nyss varit vaken en stund då vi myste i soffan framför tvn. Han är så himla go min lilla prins. Har fortfarande svårt att förstå att han verkligen är våran, är så lycklig! Att vara mamma är det bästa jag har varit med om!
 
Nu sover han en stund igen, så ska ta och passa på och fixa lite med hans fotoambum tror jag.. man får passa på att göra saker när han sover!
 
 Idag på förmiddagen har vi haft riktigt fint väder, var inte ett moln på himlen när jag kom upp. Nu är det dock rätt mulet, men är fortfarande rätt varmt ute, så blir nog en promenad framåt kvällen =)
 
KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Måna

<3 mamma är bäst <3 ger allt ! ..och så är det säkert !...visst har du valt väldens bästa kille som far till ditt barn!!...vad som än händer...för evigt !! om Emil är DIN prins...är Simon MIN prins !;)

2012-06-28 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0