En dag kvar

Är lite dålig på att uppdatera, men är så mycket annat som jag måste göra... Sen stör jag mig fortfarande på att inläggen jag gör på datorn blir utan styckesindelning... Är inte alls lika roligt att blogga när jag måste göra det från mobilen... Blir inte lika långa inlägg iallafall :p

Har nu bara en Jobbdag kvar innan det vankas tredagars helg! :) ska bli riktigt skönt! Och helgen spenderas i stockholm med mamma, vi ska gå på scrapbooking mässa :) har längtat efter denna helgen länge!

Nu blir det lite film innan det blir tidig sängdags, är helt slut efter en dag full med utbildning och möten :)

Ha en trevlig kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Måna

Åååå...vad roligt det låter med mässan ! =) Förstår att du längtar !

...och lite rättvisa ska det ju finnas här i världen, när Simon åker åt ett annat håll ! =)

Ha´en underbar helg, bara ni två =) hälsa Gisela

kramar

2012-03-21 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0