Härlig dag!

Idag har varit en sån där dag som man blir glad av! Solen har skinit och till och med kroppen har sammarbetat med mig. Gick ner till stan för att äta lunch med Jonas, gick sedan även hem igen, men med ett litet stopp vid sjukhuset! Och trots denna ( iallafall för mig) ganska långa promenad har jag Inge ont i ryggen alls! Underbart!! Lite färg har jag även hunnit få, är lite röd i ansiktet, men ska ju synas att man har varit ute...

Imorgon blir det en sväng till jobbet för syrramöte, annars blir det nog en del städande och fixande hemma eftersom vi på fredag em åker till mina föräldrar! De ska måla om huset i helgen, så vi åker dit för att hjälpa till. Eller ja, Simon ska hjälpa till med målandet, jag får väl sköta mat m.m =)

Hoppas att ni haft en härlig dag!!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0