Födelsedagsfirande

Är nu tillbaka hemma i Eskilstuna igen efter en härlig helg hemma hos mina föräldrar. Min mamma har fyllt 50, så var nu dags för födelsedagsmiddag tillsammans med släkten. Vädret var till en början inge vidare, men blev på em/kvällen riktig, riktigt härligt! =) Var varmt och skönt och vi satt länge ute på tomten och pratade och barnen sprang omkring och lekte.. Inte Emil kanske, men mina kusiner hade roligt! =)
Efter att barnen hade lagt sig så satt vi vuxna inne och pratade några timmar innan även vi gick och la oss.
 
På söndagen tog jag och Emil en lång sovmorgon, sov ända till 9.30 och jag kände mig riktigt utvilad för första gången på länge =)
Efter frukost åkte Anders, CIlla och barnen hemåt, och jag och mamma pysslade lite inför bröllopet. Efter lunch åkte även jag, Emil och Fredrik hemåt. Fredrik åkte med oss till västerås och tog tåget därifrån till Örebro.
 
Imorgon så ska jag på spinning kl 11.30, och sen på em så ska Simon jobba. Han var egentlig ledig, men han tog ett extra pass så vi får väl se vad jag och Emil ska hitta på  =) Blir ju dock en del extrapengar när han jobbar extra, så det är ju inte fel. Längtar tills jag kan börja jobba extra, saknar faktiskt jobbet!
 
Nu ska jag ta lite kvällsfika och sen blir det nog snart sängen =)
 
Fortsatt trevlig kväll!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0