Underbara lediga dagar

Nu har det gått en massa dagar sedan jag uppdaterade sist, tiden räcker inte riktigt till. Men ska försöka uppdatera lite oftare framöver =)
 
Avslutade förra veckans arbetsvecka med att jobba i fredagskväll och har sedan dess varit ledig. Helgen bjöd ju på fantastisk härligt väder och jag startade lördagen med en härlig joggingrunda, för att sedan spendera em ute hos Linda och hennes fina familj.. En sväng till tunapark blev det med.
På kvällen så var jag ute och tog ett par öl tillsammans med Liinda, mycket trevligt! =)
 
I söndags följde jag och Emil med mamma hem, då hon hade varit i eskilstuna under helgen, och stannade hemma hos dem tills idag. Igår var vi en sväng till Borlänge och åt lunch med pappa/morfar, och sen till Falun för besök hos goda väner, och sen hann vi även med ett besök på mammas/mormors jobb.
Igår kväll efter att Emil somnat så var pappa och jag ute och sprang/gick 40 minuter, var härligt väder så det var skönt =)
 
Imorse skjussade pappa oss till tåget, och nu är det snart dags för att återvända till jobbet. De här 3 lediga dagarna har varit underbara, men de gick alldeles för fort. Nu har jag ett par jobbiga veckor med mycket jobb framför mig, men är väl bara att bita ihop, snart bara en månad kvar till föräldraledigheten, som jag längtar =)
 
Hoppas att ni haft en härlig helg ni med!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0