Egentid på stan

Idag var det dags för inskolningsdag nummer 4. och efter bara en halvtimme så var det dags för mig att säga hejdå till Emil och gå därifrån och komma tillbaka 2 timmar senare, när de hade ätit lunch. Och det hade gått så bra, inga tårar alls och han hade ätit bra. Våran duktiga kille!! Imorgon ska han sova middag på förskolan, blir spännande =)
Medan Emil var själv på förskolan så passade jag på att äta en tidig lunch på stan och köpa en höstjacka och en mössa åt Emil, skönt med lite egentid! =)
 
Efter att han hade sovit middag idag så gick vi ut på gården en stund i väntan på att Simon skulle komma hem från jobbet. Efter maten så stack jag ut och sprang 5km, var rätt tunga ben efter träningspassen i helgen, men de vaknade till efter en stund och tiden blev helt ok! Börjar komma igång med löpningen rätt bra nu, både fysiskt och psykiskt, känns så skönt! =)
Även Simon tog sig ut på en löparrunda ikväll, så vi båda känner oss väldigt nöjda med dagen =)
 
Imorgon får vi finbesök av Sandra och lilla Minna, ska bli supertrevligt! Tror att jag ska ta och lägga mig nu så att jag är pigg och utvilad imorgon =)
 
Natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0