Shopping

Igår var jag och Emil hela dagen i Stockholm och shoppade med Sandra och Minna. Både Emil och Minna fick en massa nya kläder =) En väldigt trevlig dag, men man var rätt trött i benen när vi kom hem, speciellt eftersom det inte gick nån buss från stan så jag fick gå. =P
 
Idag på förmiddagen var vi och lekte med Amelie och Zack, Carro var där en stund och drack lite kaffe också efter att hon lämnat Ludde på dagis. Amelie skulle iväg till sjukgymnasten, så då var jag och Emil kvar och passa Zack.
 
Hemma igen så la jag Emil för att sova middag, men efter dryga timmen så vaknar han gallskrikandes, helt hysterisk var han. Verkade som att han hade ont i magen, stackars liten! Det lugnade ner sig lite efter en stund och vi tog då en promenad i vagnen, tänkte att Emil skulle sova en liten stund till, men han kom aldrig till ro ordentligt men det blev ju lite vila i alla fall. Blev en vända på stan innan vi tog bussen hem och medan vi inväntade Simon så lekte vi i lekparken på gården. =)
 
Det märktes ikväll att han endast sovit dryga timmen på hela dagen, för Simon berättade att han somnat på golvet strax innan sängdags, plutten!
 
Har passat på att städa och plockat lite nu ikväll, samt hängt tvätt och angripit högen med strykning. Nu tänker jag krypa i säng, så att jag är på topp imorgon för då får vi fint besök! =)
 
Natti!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

:)

2013-08-14 @ 08:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0