Öppna förskolan

Igår var jag och Emil på Öppna förskolan för första gången, och jag ångrar att jag inte gått dit tidigare, för det var jättemysigt. Så nu vet jag vart vi kommer att hänga fram tills att jag ska börka jobba, och sen också, när jag är ledig eller jobbar kväll =) Var där tillsammans med Ia och Valdemar, jättetrevligt att ses, var ett tag ses sist!
 
Idag var jag till gymmet på förmiddagen, och sen på em var vi på middag hos mormor. Det serverades rotmos, och jag som ganska nyligen hade tränat var vrålhungrig så jag åt kanske en aningen för mycket. Men gott var det. =)
 
Nu ikväll har jag lagat lite mat åt Emil, Simon har varit och tränat. Sen efter att han kommit hem så har vi kvällsfikat med varsin semla, är ju ändå fettisdagen. =) Känns dock sådär att trycka en hel semla så här mitt i veckan. Har ju tänkt att jag ska vara lite nyttigare nu när jag tagit tag i träningen, och bara äta onyttigt på helgen =)
 
Imorgon fm blir det promenad med Amelie och Zack, och sen på em så kommer Sofie och Cornelia hit och leker, så full fart hela dagen. Dagen avslutas sen med ett cirkelgympass eller ett gympass beroende på om vi får någon plats på cirkelgymmet, står på reservplats just nu =)
 
Nej, nu blir det sängen, så jag är pigg och glad imorgon. Är ju inte säkert att Emil sover till 9 imorgon bara för att han gjorde det idag =)
 
God Natt!
 

Kommentarer
Postat av: Simone

Åh va kul! Vilken förskola besökte ni? Jag och micke brukar hålla till på tomaskyrkan på torsdagförmiddagar. (Dock ej i morgon) Prova där med vett ja!

Svar: Vi var i klosters kyrkas församlingshem. Men har funderat på att testa tomaskyrkan också =)
Cessan

2013-02-13 @ 17:57:11
URL: http://krypinhossimoneblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0