Planerna ändras

Skulle den här helgen egentligen fått besök av Mathilda och Fabian, men då Fabian blivit magsjuk så fick vi skjuta lite på besök, får ta det en annan helg framöver. =)
 
Igår kväll var jag nere på stan och tog ett par öl/drinkar med Amelie och Sofia, var riktigt underbart att få komma hemifrån några timmar. Den här veckan med innesittande pga sjukdom har gått mig på nerverna, är verkligen inte min grej att bara vara inne =P  
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer än, jag har inte varit vaken sålänge då jag fick en efterlängtad sovmorgon. =) Simon ska iväg och spela innebandymatch på em, så vi får väl se vad jag och Emil ska hitta på.. vi är öppna för förslag ;)
 
 
Hoppas att ni får en härlig lördag! =)
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0