Träningsvärk, tandläkare och mammafika =)

Igår var jag och Amelie på Cirkelgym X, fy fasen vad jobbigt det var, men väldigt roligt. Och träningsvärken idag är ett faktum, men även den tas med ett leende då man påminns om ett riktigt bra träningspass. Jag var trött hela dagen igår, trots att träningen var mellan 11-12 =)
 
På em fick vi fikabesök av Bitte, Patrik och Agnes, supertrevligt. Och Emil tyckte att det var så roligt att leka på golvet med Agnes, och det var ömsesidigt. Tänk i sommar när Emil har lärt sig gå, då kommer de kunna leka hur mycket som helst =)
 
Dagen idag började med ett tandläkarbesök, inte så trevligt, men välbehövligt. Dagen fortsatte dock mycket bättre med mammafika i Torshälla, jättetrevligt precis som vanligt! Emil har dock varit supergnällig hela dagen, vet inte vad det var som var fel. Han krånglade även endel vid läggning trots att han var supertrött. Aja, hoppas på bättre humör imorgon =) För imorgon blir det en utflyckt till Stockholm för bebisshopping tillsammans med Sandra, vi har pratat om det länge och förra veckan när vi egentligen skulle ha åkt så blev ju jag och Emil sjuka, men imorgon är det dags för ett nytt försök =)
 
Nej, ska ta och pyssla lite och sen blir det hopp i säng så att jag är pigg imorgon =)
 
Hoppas att ni har haft en trevlig måndag
 
Gonatt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0