Upp och ner

Har idag varit en sån där dag då tankar och känslor har åkt berg- och dalbana. Har funderat mycket både på det ena och det andra, men vet inte riktigt om jag kommit fram till nåt vettigt. Känner mig lite depp, men det mesta löser sig med tiden.
 
Hemma är det dock full fart, Emil är inte still en sekund, han vill att det ska hända nåt hela tiden och eftersom han fortfarande inte kan resa sig mot saker så blir han då arg och vill att man ska hjälpa honom. Han har dock sovit en lång middag på eftermiddagen, vilket jag tyckte var bra då jag också passade på att sova lite.
 
Hade velat träna idag, men då jag hade ett möte på förmiddagen så hann jag inte innan Simon skulle iväg och jobba. =/ imorgon så ska jag jobba 7-16 och sen på kvällen ska simon iväg på innebandy, så får väl se om jag hinner träna där i mellan, brukar dock vara rätt slut efter en dag på jobbet, så vi får väl se hur det går. =) På fredag blir det iallafall träning på förmiddagen då Simon jobbar kväll. =)
 
Känner mig trött och slut idag, så ska nog ta och sova tidigt idag, så att jag orkar upp till jobbet imorgon. Är ju inte van att gå upp och ge mig iväg sådär tidigt =P Men snart är det vardag för mig igen, bara en månad kvar tills jag ska tillbaka o jobba heltid igen, visserligen bara i 3 månader, men ändå. Ska både bli roligt, men känns också jättekonstigt.
 
Nej, lite soffhäng nu innan sängen väntar.
 
God Natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0