Bra dag!

Idag har varit en bra dag! På förmiddagen så tvättade jag några maskiner tvätt och plockade lite medans Emils ålade runt på golvet. Han blir snabbare och snabbare för varje dag, och snabbast är han när han fått syn på nåt som han vet att inte får ha, som mammas mobil till exempel =P
 
Efter lunch åkte vi ut till Linda och spenderade eftermiddagen tillsammans med dem. Var jättemysigt att ses igen då det var ett tag sen sist.
 
Påvägen hem så hämtade jag och Emil upp pappa Simon från jobbet innan jag släppte av dem hemma. Sen styrde jag bilen mot willys för lite storhandling. Kan ju säga att det behövdes då både kyl och frys ekade tomma.
 
Imorgon blir det full fart, iallafall på förmiddagen då jag har lite ärenden som måste uträttas. Måste förbi jobbet, förbi på stan och ut till tuna park. Sen när Simon kommer hem från jobbet ska jag ner till gymmet och träna. Skulle åkt ner idag på fm då Simon egentligen skulle jobbat kväll, men sen bytte han till dag, och då blev det tyvärr inte av. Är mycket latare på kvällen, har lättare att ta mig iväg o träna på förmiddagarna =)
 
Nej, nu blir det sängen så jag inte är medvetslös imorgon när Emil vill gå upp. Imorse var jag mer död än levande, trots att klockan hade passerat 7.30...
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0