Vinterkyla

Ja, nu är det verkligen vinter, men jag måste säga att jag gillar det! Jag har det mycket hellre så här än plusgrader och slask! Minusgrader går det att klä sig mot, och det är ju väldigt vacker ute när solen skiner och det är blå himmel. Det svåraste är att se till att Emil inte blir för kall, framförallt i ansiktet.
 
Har idag på em varit på fika med mammagänget, var hos en tjej som bor en bit bort så blev en promenad dit och hem. Men skönt att få lite frisk luft och lite motion. Dock har jag varit desto mer onyttig ikväll då det blev pizza och cola till middag, för orkade verkligen inte laga mat. Speciellt inte då Simon är ute med jobbet och äter 3-rätters. Blev nog någon öl efteråt också då han ännu inte kommit hem. Jag ska strax sova, då vi ska upp till BVC imorgon fm, visserligen inte jättetidigt, men iallafall.
 
Fan, kom på nu att de ska stänga av vattnet imorgon mellan 8-13, så måste spola upp vatten i hinkar och tillbringare så att vi iallafall har lite vatten imorgon bitti. Har sedan bjudit in oss på lunch hos mormor för att slippa krånglet med att vi inte har något vatten :)
 
God natt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0