Gäller att passa på

Idag på förmiddagen tog vid det mest lugnt, Emil sov middag vid 9.30 och då passade även vi vuxna på att vila lite framför en film i soffan. =)
Efter lunch så var vi iväg på lite lekparkshäng med mammagruppen, men blev inte så länge då många skulle iväg på annat. Jag och Elin tog dock följe med dem som skulle ner på stan och sen satte vi oss och tog en fika, mycket trevligt!
Lite senare mötte jag upp Amelie och Zack och följde med dem hem för att äta middag tillsammans med dem, mycket trevligare att äta tillsammans ju. Och så fick Emil och Zack leka lite.
 
Väl hemma igen så var det dags att lägga Emil. Tog lite längre tid än vanligt, han hade lite svårt att komma till ro, trots att han var supertrött. Är väl för att det händer så mycket just nu. Han har fortsatt att gå rätt mycket idag, och det märks att han blir säkrare och säkrare. Idag har han gått runt i våran lägenhet, stannat upp och valt att gå åt ett annat håll, och inte bara gått rakt fram som han gjorde i början. Det gick till och med bra att gå ute i gräset! Min duktiga lilla prins! <3
 
Efter att han somnat så har jag mest legat i soffan, men även bakat två sockerkakor. Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem från jobbet, sen blir det sängen! Imorgon är hans sista pass innan 4 veckors semester =)
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anni

Duktiga Emil :) du är med duktig som bakar och fixar :) jag vill med kunna baka men blir aldrig av och är inte super duktig på det heller ;)

2013-06-12 @ 22:15:56
URL: http://erikssonanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0