Mammaledighet del 2

I lördags så jobbade jag mitt sista pass för denna gång, och nu är det mammaledigt som gäller i 3 månader. Sen kommer jag säkert göra några jobbpass under sommaren, men då är det på mina villkor. =)
 
Har varit en bra start på veckan, även om morgonen började kl 0500. är nåt nytt påhitt från Emils sida som han hållt på med ett tag nu. Nätterna går mycket bättre, men han fortsätter vakna vid 5... men det går väl över det med.
Vid halv 8 gick vi ner till Sveaplan och handlade lite, påvägen hem gick vi förbi hos Amelie och Zack och lekte lite. =)
 
Sen vid 12 fick jag lunchbesök av Simone, mycket trevligt! =) På em blev det en tur på stan, var ju tvungen att hitta nåt att ha på mig imorgon när det är dags för Linneas student.
 
När Simon sen slutade så åkte vi till babyproffsen för att köpa en ny vagn till Emil, var där igår och kollade, funderade på det igår och bestämde oss sedan för att köpa den =) Tror det blir bra!
 
Nu ska jag pyssla lite och sen måste jag sova tidigt, är helt slut! Blir en lång, men rolig dag imorgon =)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0