Underbara sommar

Vet att det har varit glest med uppdatering nu sista veckorna, men det är för att jag njuter för fullt av att vara ledig och av att umgås med min underbara Emil. Fyller dagarna med så mycket roligt bus det bara går för innan vi vet ordet av så är det höst och jobb/förskola väntar. Det händer så mycket hela tiden, och mitt hjärta värker av stolthet över hur mycket han lärt sig de senaste veckorna.
Förra lördagen (mitt sista arbetspass) så tog han sina första steg, och det var inte bara ett par utan när Simon släppte honom så gick han genom hela lägenheten. Stolta föräldrar!! Fasen att jag skulle missa det! och efter det så gick han bara enstaka steg men blev mest ledsen när man släppte honom.
MEN, igår så började han ta fler och fler steg, och idag har han gått väldigt mycket, och rätt så stadigt också. Fortfarande så är det inte så frivilligt han går, utan det är när vi släpper honom, han vågar inte släppa själv, i alla fall inte när han håller i möbler. Han har idag släppt min hand några gånger och gått vidare själv, så är nog på gång. Men han är en liten fegis min älskling!
 
Idag har varit en riktigt bra dag, och egentligen har vi inte gjort nåt speciellt. Men på förmiddagen var vi i lekparken tillsammans med Bitte, Agnes och Gustav, riktigt mysigt!. På em hade jag ett ärende, och sen var vi hem till mormor på en fika. Hon hade bakat rabarberpaj =)
 
Nu håller jag på att skickar iväg lite kort för framkallning, sen så är det snart dags att sova. =)
 
Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0