Back on track

Jaha, då var de två första arbetsdagarna gjorda och jag måste erkänna att jag är slut som människa. Känns att man inte är van att jobba... sen kanske det spelar in lite att jag de här dagarna fått sköta allt hemma då Simon är riktigt dålig i influensan, så han håller bara allt flytande medan jag jobbar... alltså tar hand om Emil, resten får jag fixa när jag kommer hem... så nu ska jag strax gå o sova. Imorgon är jag som tur är ledig, vilket ska bli otroligt skönt innan det är dags för jobb igen hela helgen.
 
Får se vad som händer imorgon, ska nog träffa Katarina och hennes flickor på fm (om Emil håller sig frisk) och sen på em har jag ett möte, sen blir det nog mest att städa och plocka hemma... plus att ta hand om min sjukling =)
 
Skriver nog lite mer imorgon! =)
 
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0