1 år

Kan inte fatta att det redan har gått ett år! För just precis ett år sedan så hade jag den konstigaste dagen hittills i mitt liv. På samma gång så var det en av de absolut lyckligaste dagarna, och den utan tvekan sorgligaste dagen!
 
Den 6e oktober 2012 gifte jag mig med min underbara man Simon! Bröllopet var så fint, allt gick så bra, och ja det var en lycklig dag.
 
Men samma dag dog min farfar, och sorgen är så stor! Jag kan fortfarande inte fatta att du är borta! <3
 
En minst sagt omtumlande dag!
 
Simon har jobbat hela helgen så vi kommer fira våran bröllopsdag nästa helg istället i Stockholm, vilket jag ser mycket fram emot! <3
 
Du är min för evigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så troligt vackra! <3

2013-10-06 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0