Helgen

Jag och Emil kom på eftermiddagen hem efter att ha spenderat helgen hemma hos mamma och pappa. Emil har varit sjuk så har inte gjort så mycket, men var ändå trevligt att komma iväg lite, alltid lika mysigt att "komma hem" några dagar.
 
Igår var jag och pappa ute och sprang en sväng, blev 9,5 km, vilket är längsta passet sen innan jag blev gravid med Emil. Pinsamt nog. Har verkligen inte kommit igång, men nu är det dags!! Var ett bra pass, även om det inte gick så snabbt. Framförallt så var det skönt att se att kroppen faktiskt orkade springa en mil. Dock hade jag i natt ganska ont i ena knät, och jag känner av det lite idag med, men inte lika mycket som i natt, så hoppas att det inte kommer fortsätta så. Har tidigare haft problem med knäna, fick avbryta träningen inför mitt 3e Stockholm Marathon pga knäna, så jag hoppas detta bara var nåt tillfälligt.
 
Har sen vi kom hem inte gjort så mycket, Emil sov bara 1 timme på dagen, så han har varit rätt trött. Och ändå hade han lite svårt att komma till ro.
 
Ska snart ta och sova, ny vecka väntar imorgon!
 
Hoppas att ni haft en bra helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0