Afterwork

God morgon! 
Har nu varit hemma några dagar och tycker att det är rätt skönt att börja hitta tillbaka till rutinerna. :)

Igår kväll var jag ner på stan och åt middag med några arbetskamrater, var trevligt! Fick dock väldigt ont i huvudet så när jag kom hem vid 21.30 blev det bums i säng. Imorse var huvudvärken borta men känner mig fortfarande lite konstig i kroppen.

Idag ska Simon åka till Örebro, och kommer hem imorgon. Jag och Emil ska på förmiddagen göra ett besök på förskolan.. Tänker att det kan underlätta lämningen på måndag om vi varit där och hälsat på. Han har ju ändå varit borta över 8 veckor. 
På eftermiddagen ska vi åka ut till Linda, Emil tycker att det ska bli så kul att leka med Maja och Max :) 

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0