Sista dagarna på året

Julen har passerat och det blev helt underbara dagar fyllda av god mat, umgänge med våran fina familj och en massa massa julklappar!

Julafton spenderades i uppsala med stora delar av Simons familj och en del av Magnus familj. Älskar att se Emil och Minna tillsammans! ♡ 

 På  Juldagen firade vi jul med min familj i Malmköping. Då blev det mer god julmat, mer härligt umgänge och ännu mer julklappar. 

På annandagen vankades det jobb för min del och Emil fick åka med mamma och pappa hem till dem på eftermiddagen så åkte jag dit sen när jag slutat då Simon ändå skulle jobba helgen. Helgen bjöd på kallt väder så vi höll oss mest inomhus, men vi hann med en joggingtur och lite bobåkning! 😊

Imorgon bär det av till uppsala för att fira nyår. Emil har idag Haft ganska hög feber, men ändå varit väldigt pigg så jag hoppas på en liknande dag imorgon! Fast helst hoppas jag ju såklart att han kan få vara helt feberfri! 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0