Gruppträning

Igår var jag på gruppträning för löpning för första gången. Var riktigt roligt att träna tillsammans med en massa andra tjejer och fokuset kommer att ligga på intervaller och styrketräning vilket är det jag behöver inkludera mera i min träning så det är ju perfekt! =)
 
Den här veckan på jobbet så är jag i gipsen för att lära mig gipsa lite grann och jäklar vad roligt det är, men oj så svårt!! Mer än halva veckan har gått och jag har mest insett hur svårt det är och hur mycket jag har att lära, men jag njuter verkligen av att vara där =)
 
Hade en massa saker jag hade tänkt göra efter att Emil somnade ikväll, men har knappt gjort nåt alls, det var väldigt bekvämt i soffan... Men ska ta ett ryck med strykningen innan det är dags att sova.... Imorgon kväll blir det troligtvis gym med Simone och sen på fredag eftermiddag så ska jag och Emil åka till Stockholm för sleep-over hos Lillemor och Liv, ser mycket fram emot detta!
 
Hoppas att ni har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0