Inte som planerat...

Nej, helgen blev väl inte riktigt som planerat då Simon under natten blev magsjuk. Både jag och Emil har klarat oss än sålänge, och eftersom vi nu klarat oss så här länge så tycker jag att vi borde klara oss nu...

Planen för imorgon var att vi skulle ha åkt till Leos lekland tillsammans med Katta och hennes flickor, men nu är Simon sjuk och de har fått förhinder så då blir det nog inget lekland. Har ingen lust att åka dit själv... Så vi får väl se vad vi hittar på istället :) 
På eftermiddagen så ska jag iallafall springa med Simone, sen ska jag försöka städa lite :) sen på tisdag är det ju arbetsdag igen. 

Ska snart ta och sova, eftersom nu när Simon är sjuk så får jag ta Emil på morgonen så gäller att sova när man kan :) sov middag nästan två timmar idag när Emil sov. 

Hoppas att ni har en trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0