Mora

Min minisemester i Mora blev precis så underbar som jag hade tänkt mig. Fick 81 härliga kilometer skidor i benen, 4 nätters god sömn, 1,5 bok läst och flera glas gott vin och en massa egentid, samt kvalitetstid med mina föräldrar. Var verkligen precis vad jag behövde, att bara få ägna mig åt mig själv några dagar. Men när jag satt på tåget hem på söndagen så skrek såklart hela kroppen efter mina fina pojkar, så jäkla härligt att få krama om dem igen.
 
Och lite extra kvalitetstid  har jag fått med Emil igår och idag då han varit förkyld så vi har varit hemma. Men idag mår han mycket bättre så imorgon så blir det förskola igen. Idag var jag på jobbet på förmiddagen, eftersom Simon jobbar kväll och var riktigt kul att komma till jobbet igen, efter att inte varit där på nästan en vecka... Det är väl ett gott tecken? :)
 
Idag på eftermiddagen så gick vi ut en sväng eftersom han mådde typ helt bra, och lite frisk luft är ju aldrig fel. Så var ute och busade i snön lite, drog han lite i pulkan men det är bara roligt en stund. Sen ville han åka rutschkana och gräva snö med hink och spaden =)
 
Nu ikväll så somnade han som en stock och jag har mest hängt i soffan... Nu ska jag strax sova så jag orkar upp imorgon, snart kommer nog Simon hem också!
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0