Helg

Har tappat lite fokus på att skriva här på slutet, men det har varit lite mycket nu sista veckorna. Håller på och letar hus och var med och budade på ett hus i början av veckan som vi sen inte fick men det upptog all vår energi under några dagar. Nu är det bara att leta vidare :)

Simon jobbar den här helgen vilket är lite trist men är bara och göra det bästa av helgen ändå, och vi har haft en bra helg än så länge :) 
Igår så eftermiddagen så var vi till mormor och fikade, sen blev det tacos följt av popcorn och film i soffan. En riktig myskväll hade vi, jag och Emil. ♡

Idag på förmiddagen så var jag först iväg och stor handlade innan det blev en joggingtur
nu på eftermiddagen och kvällen har jag och Emil varit hos Simone, Micke och Agnes. Blev bjudna på middag och barnen lekte. Var så roligt för de lekte så bra tillsammans, tidigare har de mest lekt bredvid varandra men idag lekte de verkligen med varandra :)

Emil har inte sovit nån middag idag (självvalt)och sen höll jag honom vaken till 21, så nu hoppas jag på att han inte ska vakna allt för tidigt imorgon, speciellt inte nu när vi ska ställa om klockan :)

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0