Energi så det räcker till hela veckan

De två senaste nätterna har bjudit på rätt lite sömn då Emil varit vaken ett par timmar varje natt. 
Kände mig lite sliten när jag kom hem från jobbet idag, så ändrade om mina träningsplaner för kvällen. Grundplanen var att köra intervallträning med baby runners, men kände att kroppen inte var laddad för det så stack ut på en mysjogg istället. Och det var ett otroligt bra beslut för det blev en underbar sväng på 8km i en härlig höstkväll. Gick inte så fort men kroppen kändes pigg och jag var inte speciellt trött när jag kom hem. 


Nu är det häng i soffan framför idol och lite påfyllnad med energi. Sen blir det att sova skapligt tidigt och hoppas på en bättre natt inatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0