Fredag

Fredag igen, och den här veckan har känts som att den aldrig ska ta slut, så känns nu extra skönt att sitta framför tvn med ett glas vin och en skål med ostbågar. 

Som ganska många fredagar så gick jag och Emil till lekparken efter att jag hämtat honom på förskolan. Är ovärderlig kvalitetstid för oss, de här fredagseftermiddagarna. Idag fick vi sällskap av Elsie och Viola i lekparken, medan Katta passade på att träna. Kul att se hur bra de leker tillsammans! <3

Kvällen har varit lite jobbig då Emil just nu har en otrolig vilja, och dessutom var väldigt trött efter en lång vecka, så var skrik och gråt varannan minut. Men avslutade kvällen med mys i soffan framför en film, och det är otroligt hur fort man glömmer de jobbiga stunderna när han kryper upp i knät och bara sitter där och gosar. 

Simon är ledig i helgen, vilket känns väldigt skönt, och vi har inte heller speciellt mycket planerat. 
Imorgon på dagen blir det en sväng till malmköping för att träffa mamma och pappa en sväng, och sen på kvällen ska jag och Katta ut på stan, vilket jag ser mycket fram emot. Blir en massa vin och tjejsnack! 

Nu ska jag fortsätta se på idol- 10 år. Har sett rätt många av säsongerna, och gillar det verkligen. Och just det här programmet var en minnesresa! :)

Ha en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0